شاید تنها استودیویی که میتوانست بازیهای اسپایدرمن را به دوران اوج ساخته تریآرک برگرداند، اینسومنیاک گیمز بود. استودیو خلاقی که توانست با خلق نیویورکی محشر، دلیلی برای دوباره تار تنیدن به مرد عنکبوتی بدهد. اینسومنیاک با ایدههای خوبی که از سری بتمن آرکام گرفت، توانست اثری خلق کند که نه تنها جای خالیش حس میشد، بلکه طرفداران اسپایدرمن نیز واقعا لیاقتش را داشتند. در Marvel’s Spider Man جدای از طراحی مراحل هوشمندانه و داستانی باکیفیت، دنیای بزرگ و پر جزئیاتی داشتیم که در گوشه گوشهاش محتوای خوب پنهان شده بود. دنیایی که به لطف انیمیشنهای نرم و روان طراحی شده برای مرد عنکبوتی، ارزش گشت و گذار بیشتری هم پیدا کرده بود و تار تنیدن در نیویورک آنقدر حس خوبی داشت که آدم از تجربه بازی به هیچ وجه خسته نمیشد.