ورود
عضویت
تازه چه خبر
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
منو
کافه نویسندگان
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در انجمن ها
تازه چه خبر
ارسال های جدید
جدیدترین آثار
دانلود کتاب الکترونیکی
آخرین نقد و بررسی ها
جستجوی آثار
ورود
عضویت
تازه چه خبر
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
منو
ورود
عضویت
خوش آمدید به انجمن رمان نویسی کافه نویسندگان انجمن رمان نویسی | کافه نویسندگان
برای دسترسی به تمام امکانات انجمن و مشاهده تمامی رمان ها ثبت نام کنید
ورود
عضویت
کافه نویسندگان
انجمن
بخش فرهنگی و هنری
تالار موسیقی
آموزشها
تئوری
^دیسونانس و کُنسونانس^
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
پاسخ به موضوع
متن پیام
[QUOTE="HILDA, post: 200781, member: 2492"] [CENTER][B][COLOR=rgb(25, 25, 112)]در اغلب کتابهای موسیقی فارسی بر مبنای دیدگاههای هارمونی سنتی، برای دیسونانت و کُنسونانت به ترتیب معادلهای نامطبوع و مطبوع قرار دادهاند. این معادلها نامناسب و گمراهکننده بهنظر میآیند، زیرا بدون آکوردها و فاصلههای دیسونانت - و تنها با استفاده از کُنسونانت - موسیقی یکنواخت و کسلکننده است و دیسونانتها نه فقط نامطبوع نیستند که میتوانند در تلفیق با کُنسونانتها نقشی برانگیزنده و بسیار مطبوع نیز ایفاء کنند - م. حال که دیسونانس و کُنسونانس را تعریف کردیم باید بدانید که این اَکوردها میتوانند به درجههای گوناگون دارای کیفیتهای یاد شده باشند. در میان آکوردهای کُنسونانت برخی پایدارتر از بقیه هستند، همچنانکه دیسونانتها نیز از نظر میزان تنش و ناپایداری با یکدیگر تفاوت دارند. در گذر سدهها، آکوردهای دیسونانت هرچه آزادنهتر بهکار گرفته شدهاند؛ آکوردی که در یک دوره بیاندازه خشن شمرده میشده، اغلب در دوران بعد کموبیش ملایم تلقی شده است.[/COLOR][/B][/CENTER] [/QUOTE]
وارد کردن نقل و قول ها…
تایید
پایتخت ایران کدام شهر می باشد؟
ارسال پاسخ
کافه نویسندگان
انجمن
بخش فرهنگی و هنری
تالار موسیقی
آموزشها
تئوری
^دیسونانس و کُنسونانس^
This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
قبول
بیشتر بخوانید.…