- Jul
- 3,528
- 676
- 158
یکی از مباحث مهم در موسیقی ایرانی بداهه نوازی است که همواره مورد توجه اهالی موسیقی بوده است. این مبحث کمتر از مقولات دیگر مورد بررسیهای آکادمیک و علمی قرار گرفته و حال قرار است در این زمینه کارگاهی برگزار شود.
محمد ذوالنوری، نوازنده تنبور و سه تار که موسیقی را از شهر صحنه شروع کرده و با شاگردی نزد حسین علیزاده و حضور در دانشگاه داشتههای خود را نظم بخشیده، قرار است روز جعمه یکم بهمن ماه در اینباره کارگاهی آموزشی برگزار کند که توسط گروه موسیقی «یارآوا» تدراک دیده شده.
ذوالنوری درباره این کارگاه که با عنوان «چگونگی ایجاد تفکر بداههنوازی و ملودیپردازی بر اساس فرمهای موسیقی در دستگاههای ایرانی» در مکتب تهران برگزار میشود، گفت: در کارگاه به این موضوع میپردازیم که چطور میشود با بداههنوازی به صورت تکنیک برخورد کنیم.
محمد ذوالنوری، نوازنده تنبور و سه تار که موسیقی را از شهر صحنه شروع کرده و با شاگردی نزد حسین علیزاده و حضور در دانشگاه داشتههای خود را نظم بخشیده، قرار است روز جعمه یکم بهمن ماه در اینباره کارگاهی آموزشی برگزار کند که توسط گروه موسیقی «یارآوا» تدراک دیده شده.
ذوالنوری درباره این کارگاه که با عنوان «چگونگی ایجاد تفکر بداههنوازی و ملودیپردازی بر اساس فرمهای موسیقی در دستگاههای ایرانی» در مکتب تهران برگزار میشود، گفت: در کارگاه به این موضوع میپردازیم که چطور میشود با بداههنوازی به صورت تکنیک برخورد کنیم.
آخرین ویرایش توسط مدیر: