تازه چه خبر

انجمن رمان نویسی کافه نویسندگان

با خواندن و نوشتن رشد کنید,به آینده متفاوتی فکر کنید که بیشتر از حالا با خواندن و نوشتن می‌گذرد.در کوچه پس کوچه‌های هفت شهر نوشتن با کافه نویسندگان باشید

سفر با تاکسی‌های پرنده به زودی امکان پذیر می‌شود

  • شروع کننده موضوع شَفَــق
  • تاریخ شروع
  • بازدیدها 96
  • پاسخ ها 0
کاربر انجمن
کاربر انجمن
Apr
2,540
4,858
223
20
وضعیت پروفایل
کاشکی بد نشود آخر این قصه‌ی بد...
طراحی و ساخت تاکسی های پرنده با مشارکت و سرمایه گذاری چند شرکت معروف خارجی در حال انجام است.

از ترافیک خسته شده اید؟ دنیایی را تصور کنید که تاکسی شما به آسمان می‌رود و در بالای ساختمان اداری شما فرود می‌آید، شارژ می‌شود و دوباره راه می‌افتد. این دیدگاه استفان فیتزپاتریک، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت هواپیمایی بریتانیا است، که قرار است ۳۹۴ میلیون دلار برای به پرواز در آمدن تاکسی‌های پرنده هزینه کند.

برخی از مهندسان برجسته خطوط هوایی جهان معتقدند که تاکسی پرنده توسط مینی هواپیما‌های بدون آلاینده انجام می‌گیرد که تقریباً بی سر و صدا چهار مسافر را تا ۱۲۰ مایل (۱۹۳ کیلومتر) از آسمان عبور می‌دهد. خطوط هوایی آمریکا، هواپیمایی Avolon، مهندسان Honeywell و Rolls-Royce همچنین واحد M۱۲ مایکروسافت در این سرمایه گذاری مشارکت داشتند و انتظار می‌رود این پروژه تا پایان سال به اتمام برسد.

AndroidOnlineNewsImage.aspx


پرواز بین فرودگاه هیترو لندن و منطقه‌ای در کاناری وارف ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و ۵۰ پوند برای هر مسافر هزینه خواهد داشت. این پتانسیل توجه ایرلاین‌ها را به خود جلب می‌کند. بیش از ۱۰۰۰ هواپیمای VA-X۴ توسط مشتریان از پیش سفارش شده است. علاقه به هواپیما‌های بدون تولید گاز‌های گلخانه‌ای در شرایطی است که شرکت‌های هواپیمایی تحت فشار سرمایه گذاران برای کمک به کربن زدایی هستند.

از چالش‌های مهم برای شرکت‌های هواپیمایی تأیید هویت هواپیما‌ها خواهد بود. فیتزپاتریک اولین بار این ایده را در سال ۲۰۱۵ مطرح کرد وقتی ساعت‌ها در ۱۰ خط در شهر سائوپائولو برزیل گیر افتاده بود. او گفت: "در آن زمان، رقبای زیادی وجود نداشت، اما امروزه تحلیلگران تخمین می‌زنند که بیش از ۱۰۰ شرکت در حال کار بر روی تاکسی‌های پرنده هستند".

AndroidOnlineNewsImage.aspx


تاکسی پرنده VA-X۴ هنوز در دست ساخت است و از اوایل سال آینده پرواز‌های آزمایشی خود را آغاز می‌کند. صدور گواهینامه به آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا (EASA) بستگی دارد. فیتزپاتریک که مهندسان ارشد ایرباس و رولزرویس را به خدمت گرفته است، می‌گوید: "فرایند تایید هویت هواپیماها مشخص است. فناوری‌ها جدید هستند، اما مراحلی که باید طی کنیم نسبتاً مشابه هواپیما‌های دیگر است".

توسعه شیوه حمل و نقل جدید با چالش‌های دیگری مانند زیرساخت همراه است اما فیتزپاتریک به این پروژه اطمینان دارد. او گفت: "ما در حال حاضر با فرودگاه هیترو در حال مذاکره هستیم. " در مورد متقاعد کردن مسافران، اینجاست که خطوط هوایی وارد میدان می‌شوند. او گفت: "من فکر می‌کنم ارتباط برندهای هوایی با خطوط هوایی واقعاً به مسافران کمک می‌کند تا از فناوری جدید استفاده کنند".
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Who has read this thread (Total: 0) View details

بالا