هرچند اولین تلاشها برای انتقال دنیای مردان ایکس به صنعت بازی چندان موفقیتآمیز نبود، ولی بعدها بازیهای خوشساختی از این مجموعه برای پلتفرمهای مختلف عرضه شد. سال ۱۹۹۵ زمانی بود که خیلیها منتظر جدیدترین نسخه از مردان ایکس بودند، ولی اینبار بخت با این گروه یار نبود و پروژهی مورد نظر به جایی نرسید.
X-Men: Mind Games را استودیو Scavenger برای 32X تولید میکرد؛ قطعهی اضافهشوندهای که باعث قدرتمندتر شدن سگا جنسیس میشد و البته درنهایت به محصولی شکستخورده تبدیل شد. پروژهی Scavenger برخلاف اکثر بازیهای قبلی مردان ایکس که حالتی دوبعدی داشتند، بهشکل سهبعدی تولید شده بود ولی از نظر بصری خیلی هم جذاب نبود و حداقل طبق ویدیوهای منتشرشده از آن، بهگونهای طراحی شده بود که بیشتر باعث آزار و اذیت چشمان بازیکن میشد تا لذ*تبردن او از گرافیکی پیشرفته. در نسخهی اولیهی بازی تنها شخصیت Bishop در اختیار بازیکن قرار میگرفت و او را در محیطهایی با معماری سنتی ژاپنی میدیدیم که به مبارزه با دشمنان نینجامانند خود میپرداخت، ولی بعدها نسخهای هم با حضور ولورین برای تجربهی خبرنگاران در دسترس قرار گرفت و قرار بود در بازی نهایی شخصیتهای بیشتری مثل روگ هم به بازی اضافه شوند و هرکدام با قابلیتهای خاص خود به بالاتر رفتن تنوع بازی کمک کنند ولی با متوقف شدن پروژه، همهچیز به پایان رسید.
X-Men: Mind Games را استودیو Scavenger برای 32X تولید میکرد؛ قطعهی اضافهشوندهای که باعث قدرتمندتر شدن سگا جنسیس میشد و البته درنهایت به محصولی شکستخورده تبدیل شد. پروژهی Scavenger برخلاف اکثر بازیهای قبلی مردان ایکس که حالتی دوبعدی داشتند، بهشکل سهبعدی تولید شده بود ولی از نظر بصری خیلی هم جذاب نبود و حداقل طبق ویدیوهای منتشرشده از آن، بهگونهای طراحی شده بود که بیشتر باعث آزار و اذیت چشمان بازیکن میشد تا لذ*تبردن او از گرافیکی پیشرفته. در نسخهی اولیهی بازی تنها شخصیت Bishop در اختیار بازیکن قرار میگرفت و او را در محیطهایی با معماری سنتی ژاپنی میدیدیم که به مبارزه با دشمنان نینجامانند خود میپرداخت، ولی بعدها نسخهای هم با حضور ولورین برای تجربهی خبرنگاران در دسترس قرار گرفت و قرار بود در بازی نهایی شخصیتهای بیشتری مثل روگ هم به بازی اضافه شوند و هرکدام با قابلیتهای خاص خود به بالاتر رفتن تنوع بازی کمک کنند ولی با متوقف شدن پروژه، همهچیز به پایان رسید.
آخرین ویرایش توسط مدیر: