انجمن کافه نویسندگان
معمولا فیلم هایی که گرایش به حماسی شدن دارند و موضوعاتی را مد نظر قرار می دهند که معاصر نیستند و به قعر تاریخ بر می گردند، راحت تر می توانند بدون دیده شدن و جلب توجه کردن، دیدگاه های سیاسی غالبا معاصر شان را قالب ریزی کنند..
«ناگفته های دراکولا» ساختهی گری شور، فیلم صادقانهای نیست. سوال این است که چه لزومی دارد فیلمی برگرفته از رمان برام استوکر که به جهان فانتزی و تخیلی توام با وحشت خون آشامان و دراکولاها می پردازد، صادقانه باشد؟ و مگر الزاما باید فیلم ها به جهان عینی و ملموس زندگی بپردازند ؟
معمولا فیلم هایی که گرایش به حماسی شدن دارند و موضوعاتی را مد نظر قرار می دهند که معاصر نیستند و به قعر تاریخ بر می گردند، راحت تر می توانند بدون دیده شدن و جلب توجه کردن، دیدگاه های سیاسی غالبا معاصر شان را قالب ریزی کنند..
«ناگفته های دراکولا» ساختهی گری شور، فیلم صادقانهای نیست. سوال این است که چه لزومی دارد فیلمی برگرفته از رمان برام استوکر که به جهان فانتزی و تخیلی توام با وحشت خون آشامان و دراکولاها می پردازد، صادقانه باشد؟ و مگر الزاما باید فیلم ها به جهان عینی و ملموس زندگی بپردازند ؟
آخرین ویرایش توسط مدیر: