- Jun
- 1,610
- 3,556
- 133
مدیرکل وزارت آموزش وپرورش در واکنش به تبلیغات فضای مجازی درباره همیار تقلب گفت: آزمونهای آنلاین تنها بخشی از فرآیند ارزشیابی دانشآموزان است.
عباس سلطانیان مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در واکنش به فعالیت کانالهای تلگرامی تحت عنوان همیار تقلب و ادعای پاسخگویی به امتحانات مجازی دانشآموزان اظهار کرد: در دستورالعمل بازگشایی مدارس که قبل از 27 اردیبهشت به مدارس ابلاغ شد تکلیف پایان سال تحصیلی را برای ارزشیابی دانشآموزان مشخص کردیم و اعلام شد در پایههای نهم و دوازدهم امتحانات حضوری است.
وی افزود: در سایر پایههای تحصیلی دوره متوسطه مطابق دستورالعمل حدود 10 یا 11 نحوه ارزشیابی دانشآموزان مشخص شده است و اعلام شد چون مصلحت نیست تمام دانشآموزان در مدارس حضور یابند امسال آزمونها به شکل غیر حضوری است یعنی به رسمیت شناختن نظر معلم و قضاوت او درباره ارزشیابی دانشآموزان به گونهای که معلم میتواند برای ارزشیابی دانشآموز از مجموعه روشهای مختلف که در دستورالعمل مشخص شده است استفاده کند.
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مثلاً از ابتدای سال تحصیلی تا پایان بهمن ماه دانشآموزان به صورت حضوری در مدارس حضور داشتند و ارزشیابی نوبت اول آنها به صورت حضوری انجام شد بنابراین هر دانشآموز نمره مشخص داشت. بعد از امتحانات هم دانشآموزان یک ماه در مدارس حضور یافتند که بعد تعطیلی کرونا آغاز شد برهمین اساس، معلمان قضاوت اولیه درباره وضعیت تحصیلی دانشآموزان دارند.
عباس سلطانیان مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در واکنش به فعالیت کانالهای تلگرامی تحت عنوان همیار تقلب و ادعای پاسخگویی به امتحانات مجازی دانشآموزان اظهار کرد: در دستورالعمل بازگشایی مدارس که قبل از 27 اردیبهشت به مدارس ابلاغ شد تکلیف پایان سال تحصیلی را برای ارزشیابی دانشآموزان مشخص کردیم و اعلام شد در پایههای نهم و دوازدهم امتحانات حضوری است.
وی افزود: در سایر پایههای تحصیلی دوره متوسطه مطابق دستورالعمل حدود 10 یا 11 نحوه ارزشیابی دانشآموزان مشخص شده است و اعلام شد چون مصلحت نیست تمام دانشآموزان در مدارس حضور یابند امسال آزمونها به شکل غیر حضوری است یعنی به رسمیت شناختن نظر معلم و قضاوت او درباره ارزشیابی دانشآموزان به گونهای که معلم میتواند برای ارزشیابی دانشآموز از مجموعه روشهای مختلف که در دستورالعمل مشخص شده است استفاده کند.
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مثلاً از ابتدای سال تحصیلی تا پایان بهمن ماه دانشآموزان به صورت حضوری در مدارس حضور داشتند و ارزشیابی نوبت اول آنها به صورت حضوری انجام شد بنابراین هر دانشآموز نمره مشخص داشت. بعد از امتحانات هم دانشآموزان یک ماه در مدارس حضور یافتند که بعد تعطیلی کرونا آغاز شد برهمین اساس، معلمان قضاوت اولیه درباره وضعیت تحصیلی دانشآموزان دارند.
آخرین ویرایش توسط مدیر: