تازه چه خبر

انجمن رمان نویسی کافه نویسندگان

با خواندن و نوشتن رشد کنید,به آینده متفاوتی فکر کنید که بیشتر از حالا با خواندن و نوشتن می‌گذرد.در کوچه پس کوچه‌های هفت شهر نوشتن با کافه نویسندگان باشید

معرفی بهترین و بدترین بازی‌های کمیک بوکی

معاونت اجرایی بازنشسته
نویسنده رسمی
مدیر بازنشسته
May
7,313
36,571
268
25
کرج


سوپرمن 64



چهره‌ی سوپرمن گویای همه چیز است… :jump:

سوپرمن 64
  • سال انتشار: ۱۹۹۹
  • سازنده: تیتوس (Titus Interactive)
ساخت بازی از شخصیت سوپرمن حتی برای بازی سازان امروزی هم کاری جاه‌طلبانه و دردسرساز محسوب می‌شود. طراحی یک دنیا برای شخصیتی که به غیر از یکی، دو مورد هیچ نقطه ضعفی ندارد و قرار دادن او در محیطی محدود تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد، زحمت زیادی را می‌طلبد.

حالا همراه شدن چنین چالشی با مشکلات فراوانی که یک بازی می‌تواند داشته باشد، باعث خلق سوپرمن 64 می‌شود. به هر جای بازی نگاه کنید مواردی بسیار از کم گذاشتن سازندگان می‌بینید. داستان بازی، سوپرمن را در دنیایی که توسط لکس لوتر ساخته شده قرار می‌دهد و همین دنیا لیستی بلند بالا از بهانه برای مشکلات و کم گذاری‌های بازی سازان را فراهم می‌کند.

«به افق نگاه کنید که هیچی وجود ندارد. فقط به دلیل مه کریپتوناتی این دنیاست، نه این که ما نخواستیم چیزی آن جا نباشد.» یا «با زدن فلان دکمه سوپرمن می‌تواند پرواز کند. البته شاید برای سه، چهار بار اول که دکمه را می‌زنید اتفاقی نیفتد ولی چند بار دیگر امتحان کنید. مطمئنیم این قابلیت را در بازی گذاشتیم.» و یا حتی «گرافیک بازی خیلی ضعیف‌تر از زمان خودش است؟ احتمالاً آن هم به دلیل این دنیای شبیه‌سازی شده است. ما تقصیری نداریم.» دیالوگ‌هایی هستند که هر کسی که بازی را تجربه کرده می‌تواند تصور کند سازندگان بازی در جواب مشکلات ممکن است استفاده کنند.

اگر تا به حال در مورد سوپرمن 64 نشنیده بودید باید به شما تبریک گفت که از خطر تجربه‌ی یکی از بدترین بازی‌هایی که می‌توان تصور کرد به سلامت عبور کردید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Who has read this thread (Total: 0) View details

بالا