تازه چه خبر

انجمن رمان نویسی کافه نویسندگان

با خواندن و نوشتن رشد کنید,به آینده متفاوتی فکر کنید که بیشتر از حالا با خواندن و نوشتن می‌گذرد.در کوچه پس کوچه‌های هفت شهر نوشتن با کافه نویسندگان باشید

اطلاعیه [گروه‌های‌کاربری مدیریت و نحوه‌ی اخذ آن]

  • شروع کننده موضوع نازلــی
  • تاریخ شروع
  • بازدیدها 32
  • پاسخ ها 0
وضعیت
موضوع بسته شده است.
مدیریـت کل سایـت
عضو کادر مدیریت
مدیریت کل سایت
Aug
6,466
12,566
219
هوالمحبوب‌
|آشنایی با گروه‌های کاربری مدیریت انجمن و نحوه اخذ این گروه کاربری|

موسس سایت:

بر روی امور فنی سایت و انجمن نظارت دارد.
و...


مدیریت کل سایت:

به عنوان سرپرست اصلی سایت و انجمن، قوانین و سیاست‌های کلی انجمن را تعیین کرده و مدیریت کل مجموعه و وظیفه اعمال تغییرات لازم بر دسترسی‌های مدیران، کاربران، انجمن‌ها و بخش‌ها و تالارها را بر عهده دارد.
و...


معاونت کل سایت:

همراه با مدیریت کل سایت، قوانین و سیاست‌های کلی انجمن را تعیین می‌کند. بر روی امور سایت و انجمن و انتخاب مدیران نظارت دارد.
و...



مدیریت هماهنگی سایت:

وظیفه نظارت بر کار مدیران ارشد و ارائه گزارشات مديريتی به مافوق خود یعنی مدیریت کل سایت را دارد
كنترل و نظارت بر اجرای برنامه‌های توسعه مجموعه، تیم‌های تخصصی، بخش و تالارها، مدیران و سرپرست‌های بخش.
نظارت و ارزشیابی فعالیت‌‌های مدیران ارشد.
( هماهنگی با مدیریت کل و اجرای قوانین تثبیت شده از سمت مدیریت کل را بر عموم بخش‌های انجمن و کارکرد مدیران )
و...



مدیر روابط عمومی:

مسئول رسیدگی به گزارشات و برگزاری مراسمات مناسبتی، مدیریت چنل و اینستا و تبلیغات است، مدیر روابط عمومی هماهنگی‌های لازم را با مدیریت هماهنگی انجام می‌دهد.
و...


مدیر ارشد:
با دسترسی مدیریتی به همه‌ی انجمن‌ها، نظارت کلی بر انجمن‌ها را داشته و مسئول حفظ نظم در انجمن‌ها می‌باشد، و نظارت بر فعالیت سرپرست بخش و مدیران تالار های بخش مربوطه

و ...


سرپرست بخش:

این گروه کاربری مسئول کلیه تالارهای بخش خود می‌باشد همچنین علاوه بر وظایف مدیریتی تالار و بخش خود، نظارت کلی بر روی فعالیت مدیران تالار خود را داشته و هماهنگی‌های لازم را با مدیران ارشد انجمن انجام می‌دهد.


* - درخواست سرپرستی بخش تنها برای مدیران تالارهای ذیربط بخش امکان پذیر خواهد بود.

📌شرط لازم برای اخذ رنک سرپرستی در وهله ی اول تایید ارشد بخش موردنظر و سپس مدیر روابط عمومی و مدیر کل سایت خواهد بود که این تایید منوط به مسئولیت پذیری و اخلاق مداری شما خواهد بود .


مدیر تالار:

به عنوان مسئول اصلی تالار مدیریتی خود، وظیفه‌ی بررسی و هدایت بحث‌ها و تاپیک‌ها و حذف، ویرایش یا انتقال آن‌ها را به عهده خواهد داشت، هماهنگی‌های لازم را با سرپرست بخش خود انجام می‌دهد. (
در صورتی که تالار مدنظر دارای سرپرست بخش نبود هماهنگی‌های لازمه را با مدیران ارشد انجام دهد.)


درخواست مدیریت تالار تنها برای مدیران آزمایشی تالار امکان پذیر خواهد بود.

📌از شرایط خاص جهت اخذ این رنک می‌توان به گذشت حداقل یک ماه از اخذ رنک مدیر آزمایشی تالار و تایید سرپرست، ارشد بخش و مدیر روابط عمومی اشاره کرد.


مدیر آزمایشی:

به عنوان مسئول موقت تالار مدیریتی خود، وظیفه‌ی بررسی و هدایت بحث‌ها و تاپیک‌ها و احیانا حذف، ویرایش یا انتقال آن‌ها را به عهده خواهد داشت، این گروه کاربری پس از مدتی در صورت تایید مسئولین ذیربط به رنک مدیر تالار ارتقا پیدا خواهد کرد.

* - همچنین شرایط خاص و تأیید مدیریت کل سایت به جهت پذیرش مدیریت الزامی می‌باشد.

شرط لازم برای اخذ این رنک داشتن حداقل ۱۵۰ ارسالی "عمومی" و "تخصصی" در تالار مدنظر می‌باشد.

📌گاهاً تالارهای تخصصی از این قاعده مستثنا خواهند بود

❌
افرادی که متقاضی رنک مدیریت آزمایشی یا ناظر چت هستن باید حداقل یک ماه از عضویت این عزیزان در انجمن گذشته باشد و در این مدت فعال بوده باشند، این شرط برای این رنک ها الزامی ست. ❌

***

بعد از اینکه تصمیم به همکاری با تیم مدیریت کافه نویسندگان گرفتید می‌توانید در تاپیک فراخوان «جذب کادر مدیریت» اعلام آمادگی کرده، مدیر هماهنگی در همان تاپیک شمارا راهنمایی خواهند کرد و پس از طی مراحل معین و تایید صلاحیت شما رنک درخواستی به شما اهدا خواهد شد.

به امید و افتخـار همکاری با شما گرامیان
مدیر کل مجموعه کافه نویسندگان


 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Who has read this thread (Total: 0) View details

بالا