رنگ
رنگ در قلب هر نقاشی است. مسلما مهم ترین عنصر است، زیرا تن را برای چگونگی تماشاگران در مورد کار احساس می کند. مثلا می توان آن را گرم و دعوت کرد یا سرد و خشن. در هر صورت رنگ می تواند خلق یک قطعه را تنظیم کند.
روش های بی پایان که نقاشان می توانند با رنگ بازی کنند وجود دارد. اغلب، ممکن است یک هنرمند به سمت یک پالت خاص متصل شود که تمایل دارد سبک تمام کارهای خود را تعریف کند.
تئوری رنگ یکی از کلید های کار با رنگ است، مخصوصا برای نقاشان. هر رنگ جدیدی که به یک بوم معرفی میکنید، نقش حیاتی در بینندگان درک قطعه دارد.
رنگ را می توان به رنگ، شدت، و ارزش بیشتر تقسیم کرد. همچنین، بسیاری از هنرمندان تصمیم به کار با رنگ مادر در هنگام نقاشی می کنند . این یک رنگ مخصوص است که در هر رنگی قرار دارد که بافت را لم*س می کند و می تواند یکنواختی ایجاد کند.
رنگ در قلب هر نقاشی است. مسلما مهم ترین عنصر است، زیرا تن را برای چگونگی تماشاگران در مورد کار احساس می کند. مثلا می توان آن را گرم و دعوت کرد یا سرد و خشن. در هر صورت رنگ می تواند خلق یک قطعه را تنظیم کند.
روش های بی پایان که نقاشان می توانند با رنگ بازی کنند وجود دارد. اغلب، ممکن است یک هنرمند به سمت یک پالت خاص متصل شود که تمایل دارد سبک تمام کارهای خود را تعریف کند.
تئوری رنگ یکی از کلید های کار با رنگ است، مخصوصا برای نقاشان. هر رنگ جدیدی که به یک بوم معرفی میکنید، نقش حیاتی در بینندگان درک قطعه دارد.
رنگ را می توان به رنگ، شدت، و ارزش بیشتر تقسیم کرد. همچنین، بسیاری از هنرمندان تصمیم به کار با رنگ مادر در هنگام نقاشی می کنند . این یک رنگ مخصوص است که در هر رنگی قرار دارد که بافت را لم*س می کند و می تواند یکنواختی ایجاد کند.
آخرین ویرایش توسط مدیر: