نقاشی ها محیطی عالی برای بازی با بافت هستند. این را می توان به عنوان یک الگوی درون نقاشی یا خود قلم قلم تفسیر کرد.
بعضی از رنگها، به خصوص روغنیها ضخیم تر هستند و نحوه استفاده آنها بر روی بوم یا هیئت مدیره می تواند کار را عمیق تر با توجه به بافت انجام دهد. به عنوان مثال، اگر رنگ را از نقاشی ونگوگ بگیرید و آن را به صورت سیاه و سفید مشاهده کنید، بافت قلموی او به شدت برجسته می شود. به همین ترتیب،نقاشی ناخوشایند به بافتهای بسیار عمیق متکی است.
بافت همچنین می تواند برای نقاشان یک چالش باشد. تکرار سطح براق شیشه یا فلز یا احساس سنگین سنگ ممکن است دشوار باشد. در این شیوه ها مانند این است که یک نقاش می تواند به دیگر عناصر خط هنر، رنگ و تن، به ویژه به تکیه بر بافت، تکیه کند
بعضی از رنگها، به خصوص روغنیها ضخیم تر هستند و نحوه استفاده آنها بر روی بوم یا هیئت مدیره می تواند کار را عمیق تر با توجه به بافت انجام دهد. به عنوان مثال، اگر رنگ را از نقاشی ونگوگ بگیرید و آن را به صورت سیاه و سفید مشاهده کنید، بافت قلموی او به شدت برجسته می شود. به همین ترتیب،نقاشی ناخوشایند به بافتهای بسیار عمیق متکی است.
بافت همچنین می تواند برای نقاشان یک چالش باشد. تکرار سطح براق شیشه یا فلز یا احساس سنگین سنگ ممکن است دشوار باشد. در این شیوه ها مانند این است که یک نقاش می تواند به دیگر عناصر خط هنر، رنگ و تن، به ویژه به تکیه بر بافت، تکیه کند
آخرین ویرایش توسط مدیر: