[فیودور داستایوسکی]

من آرامم ناراحت نباش چیزی نیست،
این‌ها فقط اشک است خشک می‌شوند…
 
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 0)
هیچ کاربر ثبت نام شده ای این تاپیک را مشاهده نمی کند.
عقب
بالا پایین