♥ دلـنـوشـتـه عـاشـقـانه ♥

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
شمردن ستاره ها سخت نیست ، اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
سینه ام یک دفتر تا خورده است
واژه هایش خیس و سرد و مرده است
من نمیگویم ولی انصاف نیست
دوریت گویی دلم را برده است
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
نمیدانم هم اکنون در کجامشغول لبخندی؟
فقط یک آرزو دارم، که در دنیای شیرینت
میان قلب تو با غم، نباشدهیچ پیوندی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
عشق نمی پرسه اهل کجایی فقط می گه تو قلب من زندگی میکنی؟ عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من هستی؟ عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط میگه دوستت دارم.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 0)
هیچ کاربر ثبت نام شده ای این تاپیک را مشاهده نمی کند.
عقب
بالا پایین