♥ دلـنـوشـتـه عـاشـقـانه ♥

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
به سلامتی زنجیری که صد سال زیر برف وبارون میمونه میپوسه ولی از هم جدانمیشه.
امید وارم که بمونیم بپوسیم ولی از هم جدا نشیم
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
عشق، از خودخواهی ها و خود پرستی ها گذشتن است اما، این سخن به معنای تبدیل شدن به دیگری نیست
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
رسم عشق مان مثل نان نیست که گرمش در سفره ی دل باشد و سرد و بیاتش سهم نمکی !
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت باشد ، همیشه هستی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
۳نشانه اینکه عاشق شده اید! ۱-متن ها واس ام اس های او را دوباره و دوباره می خوانید. ۲-وقتی به او فکر می کنید قلبتان تندتر و تندتر می تپد. ۳-هنگام خواندن این متن همواره فقط یک نفر در ذهن شما بود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...
ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﻫﻢ ﺗﻨﮓ ﻣﯽ
ﺷﻮﺩ ...
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 0)
هیچ کاربر ثبت نام شده ای این تاپیک را مشاهده نمی کند.
عقب
بالا پایین