همگانی توصیف کاربران کافه نویسندگان از موسیقی

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Sarkook
  • تاریخ شروع تاریخ شروع


اگر بخوام موسیقی رو توصیف کنم، می‌گم یه زبانِ بی‌کلمه‌ست…
زبانی که مستقیم می‌ره سراغ احساس، بدون اینکه اجازه بگیره.
برای من موسیقی یه دنیای زنده‌ست؛
یه جا که شادی، غم، خاطره و حتی سکوت، همه با هم نفس می‌کشن.
بعضی وقتا یه آهنگ می‌تونه کاری کنه که سال‌ها توی چند دقیقه دوباره جلوی چشمات زنده بشن.
دنیای موسیقی از نگاه من، یه فرار نیست… یه برگشتنه؛ برگشتن به خودت، به چیزهایی که فکر می‌کردی یادت رفته. 🎧💙
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
آرامش بخشه، گاهی حرف دلتو میزنه و آرومت میکنه
موسیقی بخشی از زندگیه آدم هاست:)
دنیایی پر از آرامشه
لااقل من برداشتم از موسیقی اینه:)
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
یکی از مهم‌ترین چیزای زندگیم
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

* تزریق مسکنِ آسودگی به رگ‌های خسته..
‌‌
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بعضی وقتا که توی ذهنم جنگ برپاست، پر از صدا، پر از غم یا وقتایی که به آرامش احتیاج دارم، موسیقی به دادم میرسه. مثل یه فرشته‌ی نجات
یه موقعایی هم انقدر بار خاطره‌هاش سنگین میشه که با هم به مشکل برمی‌خوریم :)
ولی در کل، یه بخش جدانشدنی از زندگیمه که دوسش دارم.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
موسیقی واسه من...
وقتی آرومم، وقتی داغونم، وقت کار، ورزش یا حتی وقتی تو خیابون تو فکرِ هدف‌هامم
انگار یه رفیق بی‌صداعه که همیشه هست تا حال‌وهوامو کامل کنه
 
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 2)
عقب
بالا پایین