همگانی دوست داری چی از نویسنده ها بدونی؟

نوشته‌ها
نوشته‌ها
2,717
پسندها
پسندها
6,501
امتیازها
امتیازها
763
سکه
1,545
به نام خدا
عنوان تاپیک داد میزنه خودش.
هرچه دل تنگتان میخواهد بگویید.
در کل با ما راحت باشید... منزل خودتان است بمولا.
 
از اونجایی که انسان فضولی نیستم تو زندگیشون دخالت نمیکنم-106-
 
اونا هم مثل من احساس میکنن نوشته هاشون قشنگ نیست و کسی نمیخونه؟ یا من بی اعتماد به نفسم؟
 
اینکه اونا هم تمام هویت درونی خودشون رو توی داستانا لو می‌دن؟
من‌ نود درصد شخصیت هام شبیه خودمن 😐
 
تفکرات روانشناسی‌شون
دوست دارم بدونم وقتی شخصیت خلق می‌کنن پشتش چه تفکری دارند. به انسان چطور نگاه می‌کنند؟ سیاه و سفید؟ یا خاکستری؟ رنگی؟
دیدشون به روابط زن و مرد و همۀ انسان‌ها چیه.
یا راجع به عشق چه هقیده‌یی دارند.
شناخت همۀ این چیزها برام خیلی جالبه.
 
عقب
بالا پایین