تفکرات روانشناسیشون
دوست دارم بدونم وقتی شخصیت خلق میکنن پشتش چه تفکری دارند. به انسان چطور نگاه میکنند؟ سیاه و سفید؟ یا خاکستری؟ رنگی؟
دیدشون به روابط زن و مرد و همۀ انسانها چیه.
یا راجع به عشق چه هقیدهیی دارند.
شناخت همۀ این چیزها برام خیلی جالبه.