همگانی نوع مرگ

سلام سلاممممم -53-؟"_}
حالتون احوالتون؟
بچه ها سوال اینه حس میکینید چطوری میمیرید؟

دور از جونتون البته،
هرچند عمر دست خداست ولی خب.
 
من خودم حس میکنم یا تصادف یا غرق شدن تو اب
 
احساس می‌کنم مشکلات قلبی و معده رو به ارث بردم.
یا ایست قلبی می‌کنم یا سرطان می‌گیرم😶
سن هم در سن 55 سالگی
 
حس می کنم سکته می کنم
از حجم زیاد غم و حرفای دلم
 
از فشار زیاد رو قلبم🙃👀
 
  • Sad
واکنش‌ها[ی پسندها]: Asemoon
از یک ارتفاع بلند پرت بشم که منظره جذابی داشته باشه چون میخوام اخرین چیزی که میبینم زیباترین تو کل عمرم باشه
 
عقب
بالا پایین