blue lady مدیر رسمی تالار سینما و کمیک+رهبر قبیله گرگ پرسنل مدیریت مدیر رسـمی تالار نویسنده نوقلـم پشتکار خوب مدیر رسمی خانم نمونه نوشتهها نوشتهها 1,210 پسندها پسندها 3,630 امتیازها امتیازها 328 سکه 4,931 1/5/26 #1 اگه میتونستین تو فیلمنامه فیلم یا سریالی، به دلخواه خودتون تغییر ایجاد کنید کدوم فیلم، چه تغیری، در کدوم قسمت و چرا؟
اگه میتونستین تو فیلمنامه فیلم یا سریالی، به دلخواه خودتون تغییر ایجاد کنید کدوم فیلم، چه تغیری، در کدوم قسمت و چرا؟
Z A H R A خونآشام تیمتعیینسطح با پشتکار عالی خانم نمونه رتبه دوم مسابقات vip ویژه پشتکار خیلی خوب حرفه ای فعال پشتکار خوب نوشتهها نوشتهها 6,067 پسندها پسندها 26,926 امتیازها امتیازها 958 سکه 280 4/3/26 #2 نصف این عاشقانه های آبکی و کلا از بیخ حذف میکردم...
HIIIS مدیر تالار علوم+مقالهنویس+مترجم آز+جادوگر سیاه پرسنل مدیریت مدیر رسـمی تالار ژورنالیست مشاور تیمتعیینسطح مقامدار آزمایشی نویسنده نوقلـم مدیر رسمی داوری حرفه ای فعال محبوب vip نوشتهها نوشتهها 3,336 پسندها پسندها 16,092 امتیازها امتیازها 728 سکه 5,135 4/3/26 #3 پایان خوش بعضی سریالا منطقی نیست:)
D Danesh66 اخراجی کاربر انجمن نوشتهها نوشتهها 50 پسندها پسندها 208 امتیازها امتیازها 33 سکه 138 4/3/26 #4 دوست داشتم هنک بمیره والتر و جسیم انقد تولید کنن تا برسن به جایگاهی مثه اسکوبار و در نهایت بر اثر بیماریش بمیره جسیم با داراییه زیاد دنیا رو زیرو رو کنه🙃
دوست داشتم هنک بمیره والتر و جسیم انقد تولید کنن تا برسن به جایگاهی مثه اسکوبار و در نهایت بر اثر بیماریش بمیره جسیم با داراییه زیاد دنیا رو زیرو رو کنه🙃
Evil girl مترجم آزمایشی+خونآشام مقامدار آزمایشی حضور در فعالیت گروهی نوشتهها نوشتهها 1,505 پسندها پسندها 15,280 امتیازها امتیازها 598 سکه 171 4/3/26 #5 سِـــودا گفت: نصف این عاشقانه های آبکی و کلا از بیخ حذف میکردم... کلیک کنید تا گسترش یابد... دقیقا
N NOGHRE نویسنده نوقلـم نویسنده نوقلـم فرشته زمینی پشتکار خیلی خوب vip پشتکار خوب نوشتهها نوشتهها 924 پسندها پسندها 4,949 امتیازها امتیازها 288 سکه 2,311 4/3/26 #6 تو لاکپشتهای نینجا دختر شریدر و لئوناردو رو باهم مزدوج میکردم
*SHAKIBAgh* کاربر انجمن کاربر انجمن نوشتهها نوشتهها 75 پسندها پسندها 1,038 امتیازها امتیازها 123 سکه 255 4/3/26 #7 پایان در چشم باد رو شیرین رقم میزدم. نیمه دوم عاشقان ماه رو کلا از نو مینوشتم
:)MAHAK مدیر آزمایشی تالار سرگرمی+ گرگینه پرسنل مدیریت مدیر آزمایـشی تالار منتقد ادبی ناظر ارشد آثار ژورنالیست تیمتعیینسطح رمانخـور خانم نمونه پشتکار خیلی خوب vip پشتکار خوب نوشتهها نوشتهها 3,293 پسندها پسندها 22,184 امتیازها امتیازها 813 سکه 3,558 4/3/26 #8 تو فیلم عجیب تر از داستان شخصیت داستانی رو می کشتم آخر سریال شرلوک هولمز ام یجور دیگه تموم می کردم
Mansi مدیر تالار نقد + جادوگر سپید پرسنل مدیریت مدیر رسـمی تالار منتقد منتقد ادبی داور آکادمی نویسنده نوقلـم مدیر رسمی برتر سال پشتکار خوب نوشتهها نوشتهها 723 پسندها پسندها 2,917 امتیازها امتیازها 233 سکه 2,712 4/4/26 #9 پایان اتک آن تایتان زیادی درد داشت تغییرش میدادم
blue lady مدیر رسمی تالار سینما و کمیک+رهبر قبیله گرگ پرسنل مدیریت مدیر رسـمی تالار نویسنده نوقلـم پشتکار خوب مدیر رسمی خانم نمونه نوشتهها نوشتهها 1,210 پسندها پسندها 3,630 امتیازها امتیازها 328 سکه 4,931 4/7/26 #10 فیلم حماسه حداقل اخرکاری همه شخصیتا رو نمیکشتم به جز نقش اول دوسه نفر حداقل باید زنده میموندند