:)MAHAK
مدیر آزمایشی تالار سرگرمی+ گرگینه
پرسنل مدیریت
کاربر برتر فصل
منتقد ادبی
ناظر ارشد آثار
ژورنالیست
تیمتعیینسطح
رمانخـور
به نام خداوندِ رنگینکمان
دیالوگ های به یاد ماندنی رابین ویلیامز
همیشه فکر میکردم
که بدترین چیز
توی زندگی
اینه که تنها باشی
ولی نه
حالا فهمیدم که
بدترین چیز توی زندگی
بودن با آدمهایست که
باعث میشوند احساس تنهایی کنی...
دیالوگ های به یاد ماندنی رابین ویلیامز
همیشه فکر میکردم
که بدترین چیز
توی زندگی
اینه که تنها باشی
ولی نه
حالا فهمیدم که
بدترین چیز توی زندگی
بودن با آدمهایست که
باعث میشوند احساس تنهایی کنی...