شعر شـــآه بیـــت

گفته بودی عاشقِ شعری شما
مینویسم شعر و بعدَش هم حسادت میکنم !

:)
 
پیش عاشق در بلا بودن به از بیم بلاست
مرغ زیرک بی سراغ خانه صیاد نیست
 
سخت باشد دیـدن معشوقه همراه رقیب
درک کن آن لحظه‌ها را کور باشی بهتراست ..

جواد_الماسی
 
شهرِ موهای تو گم کرده مرا در دلِ خویش
آگهی کن دختری گم شده در مویِ خرمایی تو!
 
از رستم پیروز همین بس که بپرسند:
از کشتن سهراب به تهمینه چه گفتی؟
 
یک روز می‌رسد که در آغوش گیرمت
هرگز بعید نیست، خدا را چه دیده‌ای.
- قیصر امین پور.
 
بشدی و دل ببردی و به دست غم سپردی
شب و روز در خیالی و ندانمت کجایی

سعدی
 
ای خوشا مستانه سر در پای دلبر داشتن
دل تهی از خوب و زشت چرخ اخضر داشتن

- پروین اعتصامی
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Espera
نوروز منی تو؛ با جان نوخریده به دیدارت می دوم

شکوفه های توام من؛ به شور میوه شدن در هوای تو پر می کشم
 
عقب
بالا پایین