همگانی دلت گرفته باشه چیکار میکنی؟

بستگی داره دل ادم از چی گرفته باشه. یه سریاشون یه جورین که هیچ چیزی جز زمان و صبر نمیتونه حلشون کنه.
ولی خب اگه مسئله خیلی جدی نباشه، موزیک، فیلم، کتاب، بیرون رفتن. به خصوص با دوستا یا تنهایی ولی جای آروم.
دور بودن از موبایل هم به نظرم خیلی به رفع دلتنگی کمک میکنه.
 
گیم میزنم
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Asemoon
هام غصه میخورم انقدر که به نابودی روانم نزدیک بشم بعد میخوابم
 
خوابیدن...
 
عقب
بالا پایین