ریحانه آرزومندی کاربر انجمن نوشتهها نوشتهها 7 پسندها پسندها 35 امتیازها امتیازها 13 سکه 27 4/18/26 #1 بهترین احساسی که داشتی چی بوده؟
ریحانه آرزومندی کاربر انجمن نوشتهها نوشتهها 7 پسندها پسندها 35 امتیازها امتیازها 13 سکه 27 4/18/26 #2 من خودم موقع نوشتن خیلی حس خوبی دارم.
Tufan کاربر VIP کاربر VIP منتقد منتقد ادبی ناظر همراه ژورنالیست ویراستار مشاور vip نوشتهها نوشتهها 1,452 پسندها پسندها 13,979 امتیازها امتیازها 598 سکه 1,358 4/18/26 #3 تنهایی، حس خیلی خوبی داره.
ریحانه آرزومندی کاربر انجمن نوشتهها نوشتهها 7 پسندها پسندها 35 امتیازها امتیازها 13 سکه 27 4/18/26 #4 لطفا بنویسید دوست دارم نظرتتون رو بدونم.
_الی.کا_ کاربر انجمن نوشتهها نوشتهها 34 پسندها پسندها 289 امتیازها امتیازها 53 سکه 149 4/18/26 #5 وقتی میتونم خشمم رو کنترل کنم
HIIIS مدیر تالار علوم+مقالهنویس+مترجم آز+جادوگر سیاه پرسنل مدیریت مدیر رسـمی تالار ژورنالیست مشاور تیمتعیینسطح مقامدار آزمایشی نویسنده نوقلـم مدیر رسمی داوری حرفه ای فعال محبوب vip نوشتهها نوشتهها 3,335 پسندها پسندها 16,089 امتیازها امتیازها 728 سکه 5,135 4/18/26 #6 وقتی کار خوبی انجام میدم که خوشحال میشن بقیه.