صندلی داغ سری ۱۷۶| Majnun

:)MAHAK

مدیر آزمایشی تالار سرگرمی+ گرگینه
پرسنل مدیریت
کاربر برتر فصل
منتقد ادبی
ناظر ارشد آثار
ژورنالیست
تیم‌تعیین‌سطح
رمان‌خـور
نوشته‌ها
نوشته‌ها
3,318
پسندها
پسندها
22,622
امتیازها
امتیازها
813
سکه
3,605
سری ۱۷۶ صندلی داغ
da7f27_26IMG-۲۰۲۶۰۶۲۶-۲۱۰۱۱۹.jpg
با حضور @Majnun
قوانین:
1. از سوالات خارج از شئونات اسلامی و با هدف توهین به شخص اکیداً خودداری کنید؛ در غیر این‌ صورت برخورد خواهد شد.
2. سوالات خود را در یک الی دو پست ارسال کنید.
3. مدت باز بودن تاپیک ۷ روز است.
 
سلام دختر نازم
احوالت چطوره؟UTP33f

۱. آینده ی خودت رو تا ۱۰ سال دیگه تصور کن و بهمون بگو به کجا رسیدی؟
۲. اگر قرار باشه استاد دانشگاه بشی چه درس و چه روش تدرسی رو انتخاب میکنی؟ به نظرت دانشجو ی مجازی از نظر علمی بهتره یا مجازی یا بسته به خود دانشجو داره؟
۳. دانشجوی موفق چه دانشجویی هست؟
۴. اگر قرار باشه یه مسئولیتی در کشور به عهده بگیری ترجیح میدی چه مسئولیتی باشه؟ آیا تو این مسئولیت تخصص و استعداد هم داری؟ برای رسیدن به این مسئولیت چه توانایی هایی رو در خودت میبینی و چیا رو باید در خودت تقویت کنی؟
۵. بزرگترین خواسته ای که از خدا داری چیه؟

ممنونم عزیزم
بازم احتمالا بیام ولی تا اون موقع فعلا
t-icon12
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Majnun
سلام.

۱.فیلم یا سریال مورد علاقت رو بگو.
۲.دوست داری تهران شلوغ باشه یا خالی از جمعیت؟
۳.ورزش مورد علاقت رو بگو.
۴.بزرگترین آرزوت چیه؟
۵.کدوم شهر رو انتخاب می‌کنی که بری سفر؟
۶.گیم دوست داری؟ بازی مورد علاقت؟
۷.دریا یا دشت؟
۸.موز یا پرتقال؟
۹.گربه یا سگ؟
۱۰.نظرت درباره من؟
 
سلام دختر نازم
سلاااام
احوالت چطوره؟UTP33f
عالیی. شما چطوری؟
۱. آینده ی خودت رو تا ۱۰ سال دیگه تصور کن و بهمون بگو به کجا رسیدی؟
اگه خیلی خدا باهام باشه، یه دندون پزشک پولدار خوشگل مستقل

۲. اگر قرار باشه استاد دانشگاه بشی چه درس و چه روش تدرسی رو انتخاب میکنی؟
هر درسی که مربوط به زیست شناسی باشه رو حضوری تدریس میکنم. هر چند وقت یه بار آزمایشگاه میبرمشون.

به نظرت دانشجو ی مجازی از نظر علمی بهتره یا مجازی یا بسته به خود دانشجو داره؟
بستگی به خود دانشجو داره. کسی که بخواد درس بخونه چه مجازی چه حضوری درسشو میخونه.

۳. دانشجوی موفق چه دانشجویی هست؟
دانشجویی که هر روز بشینه هر چی همون روز درس داره رو بخونه. به همین سادگی.

۴. اگر قرار باشه یه مسئولیتی در کشور به عهده بگیری ترجیح میدی چه مسئولیتی باشه؟
وزیر راه و شهرسازی میشم

آیا تو این مسئولیت تخصص و استعداد هم داری؟نه ولی عاشق مهندسی امم.

برای رسیدن به این مسئولیت چه توانایی هایی رو در خودت میبینی و چیا رو باید در خودت تقویت کنی؟خیلی تو مهندسی استعداد دارم. یعنی هر چی خراب شه من درست میکنم. خیلی هم دقتم بالاست.
باید توانایی محاسباتم رو تقویت کنم.

۵. بزرگترین خواسته ای که از خدا داری چیه؟
دندون پزشک بشممم خدایا کنکورمو خوب بدممم خدااااا

ممنونم عزیزم
فداتبشمم. دست خودت درد نکنه♡

بازم احتمالا بیام ولی تا اون موقع فعلا
gap4
 
سلام سلامم
۱ رنگ موردعلاقت چیه
۲ چه رشته ای دوست داری بری
۳ اگه قرار باشه تو یه جزیره گیر کنی با یه نفر از افراد انجمن اون کیه
۴ موفقیت از نظرت چیه
۵ اگه قبل به دنیا اومدن حق انتخاب داشتی دوست داشتی کجا و با چه جنسیتی به دنیا بیای
۶ خودت رو چجوری توصیف میکنی
۷ نظرت راجع به من
۸ اگه قرار باشه یه حرفه رو برای تفریح انجام بدی اون چیه
۹دوست داشتی اسمت چی باشه
۱۰ اگه برگردی عقب چیو تغییر میدی
۱۱ یکی از بزرگ ترین حسرتات توی زندگی
۱۲ کدوم اخلاق یا رفتار خودت رو دوست نداری
۱۳ حاضری برای هدفت چیکار کنی
 
سلام.
سلاام

۱.فیلم یا سریال مورد علاقت رو بگو.
کلا فیلم و سریال نمی‌بینم ولی خواهران غریببب

۲.دوست داری تهران شلوغ باشه یا خالی از جمعیت؟
شلوغ

۳.ورزش مورد علاقت رو بگو.
والیبال

۴.بزرگترین آرزوت چیه؟
دندون پزشک بشممم وایی

۵.کدوم شهر رو انتخاب می‌کنی که بری سفر؟
مسکو

۶.گیم دوست داری؟ بازی مورد علاقت؟
نه والا من همش دارم درس میخونم^_^

۷.دریا یا دشت؟
دریااا

۸.موز یا پرتقال؟
پرتقال

۹.گربه یا سگ؟
گربه نازه ملوسه نجس نیست تازشم
 
سلام سلامم
به بههه سلامم

۱ رنگ موردعلاقت چیه
آبی

۲ چه رشته ای دوست داری بری
تجربی

۳ اگه قرار باشه تو یه جزیره گیر کنی با یه نفر از افراد انجمن اون کیه
ببین یه نفر واقعا نامردیههه. @گربه سیاه=)) @رها؛ @:)MAHAK @.بَهاران..بَهاران. عضو تأیید شده است. @HIIIS @مانـدِگـار؛مانـدِگـار؛ عضو تأیید شده است. @Balik

۴ موفقیت از نظرت چیه
ادم به رویایی که تو سرشه برسه

۵ اگه قبل به دنیا اومدن حق انتخاب داشتی دوست داشتی کجا و با چه جنسیتی به دنیا بیای
روسیه دختر

۶ خودت رو چجوری توصیف میکنی
یه دختر یه دنده که خیلی اراده خوبی داره و خوشگل و ناز و مظلوم و اره دیگه

۷ نظرت راجع به من
عشقمی♡

۸ اگه قرار باشه یه حرفه رو برای تفریح انجام بدی اون چیه
طراحی لباس

۹دوست داشتی اسمت چی باشه
من همینو دوست دارم که. فاطمه

۱۰ اگه برگردی عقب چیو تغییر میدی
۱۳ مهر با رفیقم تیارا آشنا نمیشم

۱۱ یکی از بزرگ ترین حسرتات توی زندگی
۱۳ مهر با رفیقم تیارا آشنا نمیشدم.

۱۲ کدوم اخلاق یا رفتار خودت رو دوست نداری
یه دنده ام
 
سلام سلامم
۱ رنگ موردعلاقت چیه
۲ چه رشته ای دوست داری بری
۳ اگه قرار باشه تو یه جزیره گیر کنی با یه نفر از افراد انجمن اون کیه
۴ موفقیت از نظرت چیه
۵ اگه قبل به دنیا اومدن حق انتخاب داشتی دوست داشتی کجا و با چه جنسیتی به دنیا بیای
۶ خودت رو چجوری توصیف میکنی
۷ نظرت راجع به من
۸ اگه قرار باشه یه حرفه رو برای تفریح انجام بدی اون چیه
۹دوست داشتی اسمت چی باشه
۱۰ اگه برگردی عقب چیو تغییر میدی
۱۱ یکی از بزرگ ترین حسرتات توی زندگی
۱۲ کدوم اخلاق یا رفتار خودت رو دوست نداری
۱۳ حاضری برای هدفت چیکار کنی
۱۳ حاضری برای هدفت چیکار کنی
هر کاری که لازم باشه انجام بدم

(این یکی جا مونده بود.)
 
  • blossom
واکنش‌ها[ی پسندها]: رها؛
سلام.

۱.فیلم یا سریال مورد علاقت رو بگو.
۲.دوست داری تهران شلوغ باشه یا خالی از جمعیت؟
۳.ورزش مورد علاقت رو بگو.
۴.بزرگترین آرزوت چیه؟
۵.کدوم شهر رو انتخاب می‌کنی که بری سفر؟
۶.گیم دوست داری؟ بازی مورد علاقت؟
۷.دریا یا دشت؟
۸.موز یا پرتقال؟
۹.گربه یا سگ؟
۱۰.نظرت درباره من؟
۱۰.نظرت درباره من
مشتی هستی و پر طرفدار

جا مونده بود این یکی.
 
  • blossom
واکنش‌ها[ی پسندها]: TAAHA
سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه :gol narenji:من اصلا هیچکس رو اینجا نمیشناسم. گفتم از این طریق باهات آشنا بشمt-icon12
1. بزرگترین ترست تو زندگی چیه؟
2. وقتی عصبانی می شی چی کار می کنی؟
3. منطق یا احساس؟
4. غذای مورد علاقت چیه؟
5. به نظر خودت تو انجام چه کاری خیلی مهارت داری؟
 
عقب
بالا پایین