سلامسلام
من اومدم با سوالای مخصوص خودم و خودت
۱.اگه جای گریسون و جیمسون عوض میشد، به نظرت بازم جیمسون کراش بود؟
۲.اگه قراره بین کای و وست یکی رو انتخاب کنی، اون کدومه؟
۳.یکی از شخصیتهای رمانی که ناتموم گذاشتی داره پشتت حرف میزنه، حدس بزن کیه.
۴.به نظرت اگه جیمسون رو جای جست میبردیم تو سنگدل، بازم داستان غمگین بود؟
۵.فکر میکنی چه کارکتر رمانی از جنس زن هستی و بهم بگو چرا اونو انتخاب کردی.
۶.به نظرت من شبیه کدوم کارکتر کتابی که خوندی و چرا؟
۷.شهری شبیه کدوم کارکتر پسره و چرا؟
۸.به نظرت اگه سنگدل و ناتوان و بازیهای میراث رو قاطی کنیم، ژانر اصلیش چی میشه و چرا؟
۹.به نظرت پسر لیمویی همون جست بود؟
۱۰.منو تو یک جمله توصیف کن.
من اومدم با سوالای مخصوص خودم و خودت
۱.اگه جای گریسون و جیمسون عوض میشد، به نظرت بازم جیمسون کراش بود؟
۲.اگه قراره بین کای و وست یکی رو انتخاب کنی، اون کدومه؟
۳.یکی از شخصیتهای رمانی که ناتموم گذاشتی داره پشتت حرف میزنه، حدس بزن کیه.
۴.به نظرت اگه جیمسون رو جای جست میبردیم تو سنگدل، بازم داستان غمگین بود؟
۵.فکر میکنی چه کارکتر رمانی از جنس زن هستی و بهم بگو چرا اونو انتخاب کردی.
۶.به نظرت من شبیه کدوم کارکتر کتابی که خوندی و چرا؟
۷.شهری شبیه کدوم کارکتر پسره و چرا؟
۸.به نظرت اگه سنگدل و ناتوان و بازیهای میراث رو قاطی کنیم، ژانر اصلیش چی میشه و چرا؟
۹.به نظرت پسر لیمویی همون جست بود؟
۱۰.منو تو یک جمله توصیف کن.
من اصلا هیچکس رو اینجا نمیشناسم. گفتم از این طریق باهات آشنا بشم



