صندلی داغ سری ۱۷۶| Majnun

سلام‌سلام
من اومدم با سوالای مخصوص خودم و خودت Lagh

۱.اگه جای گریسون و جیمسون عوض میشد، به نظرت بازم جیمسون کراش بود؟
۲.اگه قراره بین کای و وست یکی رو انتخاب کنی، اون کدومه؟
۳.یکی از شخصیت‌های رمانی که ناتموم گذاشتی داره پشتت حرف می‌زنه، حدس بزن کیه.
۴.به نظرت اگه جیمسون رو جای جست می‌بردیم تو سنگدل، بازم داستان غمگین بود؟
۵.فکر می‌کنی چه کارکتر رمانی از جنس زن هستی و بهم بگو چرا اونو انتخاب کردی.
۶.به نظرت من شبیه کدوم کارکتر کتابی که خوندی و چرا؟
۷.شهری شبیه کدوم کارکتر پسره و چرا؟
۸.به نظرت اگه سنگدل و ناتوان و بازی‌های میراث رو قاطی کنیم، ژانر اصلیش چی میشه و چرا؟
۹.به نظرت پسر لیمویی همون جست بود؟
۱۰.منو تو یک جمله توصیف کن.
 
  • tears
واکنش‌ها[ی پسندها]: Majnun
سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه :gol narenji:من اصلا هیچکس رو اینجا نمیشناسم. گفتم از این طریق باهات آشنا بشمt-icon12
سلام خوش اومدی عزیزمم

1. بزرگترین ترست تو زندگی چیه؟
پذیرفته نشدن

2. وقتی عصبانی می شی چی کار می کنی؟
خشم اژدهاااا!!! فریاد

3. منطق یا احساس؟
منطق

4. غذای مورد علاقت چیه؟
لازانیا

5. به نظر خودت تو انجام چه کاری خیلی مهارت داری؟
درس خوندن!
 
سلام‌سلام
من اومدم با سوالای مخصوص خودم و خودت Lagh

۱.اگه جای گریسون و جیمسون عوض میشد، به نظرت بازم جیمسون کراش بود؟
۲.اگه قراره بین کای و وست یکی رو انتخاب کنی، اون کدومه؟
۳.یکی از شخصیت‌های رمانی که ناتموم گذاشتی داره پشتت حرف می‌زنه، حدس بزن کیه.
۴.به نظرت اگه جیمسون رو جای جست می‌بردیم تو سنگدل، بازم داستان غمگین بود؟
۵.فکر می‌کنی چه کارکتر رمانی از جنس زن هستی و بهم بگو چرا اونو انتخاب کردی.
۶.به نظرت من شبیه کدوم کارکتر کتابی که خوندی و چرا؟
۷.شهری شبیه کدوم کارکتر پسره و چرا؟
۸.به نظرت اگه سنگدل و ناتوان و بازی‌های میراث رو قاطی کنیم، ژانر اصلیش چی میشه و چرا؟
۹.به نظرت پسر لیمویی همون جست بود؟
۱۰.منو تو یک جمله توصیف کن.
اینا رو باید خیلی فکر کنم!
الان میامم
 
  • cool
واکنش‌ها[ی پسندها]: HIIIS
سلام‌سلام
سلام خوشگلهه
من اومدم با سوالای مخصوص خودم و خودت Lagh
خوش اومدیی خوش اومدییی

۱.اگه جای گریسون و جیمسون عوض میشد، به نظرت بازم جیمسون کراش بود؟
نه دیگه اون وقت گریسون میشد جیمسون پس گریسون کراش بود -4-+=_
۲.اگه قراره بین کای و وست یکی رو انتخاب کنی، اون کدومه؟
کای رو نمیشناسم که:گریه:
پس وست
البته کای رو میشناسم ولی کتابش رو نخوندم. کای ازر
۳.یکی از شخصیت‌های رمانی که ناتموم گذاشتی داره پشتت حرف می‌زنه، حدس بزن کیه.
یاسکا-4-+=_
۴.به نظرت اگه جیمسون رو جای جست می‌بردیم تو سنگدل، بازم داستان غمگین بود؟
نه. جیمسون یه راهی پیدا میکرد. قطعا
۵.فکر می‌کنی چه کارکتر رمانی از جنس زن هستی و بهم بگو چرا اونو انتخاب کردی.
یه کارکتر بود، تانه، تو کتاب دیر درخت نارنج.
رقیباش خیلی مسخرش میکردن چون یه دختر دهاتی بود به قول خودمون. ولی تنها کسی که به هدفش رسید و اژدها سوار شد همین تانه بود.
۶.به نظرت من شبیه کدوم کارکتر کتابی که خوندی و چرا؟
یه کارکتر پسره بود که اسمش رو یادم نمیاد، یه خواهر داشت که بازم یادم نمیاد(پیدا میکنم میگم) بعد اون دختره یه رفیق داشت که همه جوره پشتش بود خیلی هم مهربون بود ناز بود گوگولی بود خوشگل بود. الانم تو همون دختره ای منم همون رفیقه:gol narenji:
۷.شهری شبیه کدوم کارکتر پسره و چرا؟
شبیه وست. وست هیچوقت نشون نمی‌داد که چه کسی خیلی براش مهمه ولی اگه یهو به اون کسی که براش اهمیت داره بخوای آسیب بزنی اون وقت اژدها میشه-4-+=_
۸.به نظرت اگه سنگدل و ناتوان و بازی‌های میراث رو قاطی کنیم، ژانر اصلیش چی میشه و چرا؟ عاشقانه! همه اینا زیر مجموعه مشترک و اصلیشون عاشقانه بود.
ولی ماجراجویی هم میشه گفت. چون همشون میخواستن یه چیزی رو حتما پیدا کنن یا بهش برسن. تو بازی های میراث دلیل اومدن ایوری، تو سنگدل راه رسیدن به کاترین
۹.به نظرت پسر لیمویی همون جست بود؟
ارهه
۱۰.منو تو یک جمله توصیف کن.
تنها کسی ‌که انقدر خوبه که نمیشه تو یه جمله توصیفش کرد! مهربون ناز خوشگل پایه ناناس بلا و همه چی تموم!

خیلی حال کردم با سوالاااتتUTetz:Tango:
 
  • heart_eyes
واکنش‌ها[ی پسندها]: HIIIS
سلام سلآم
مصی دو حنجره وارد میشود 15cb28_25512
خب بریم سراغ سوالات:
بین دوستات به کی بیشتر اعتماد داری؟
تا حالا پشت سر یکی از دوستات حرف زدی؟
اگه مجبور باشی یکی از دوستات رو حذف کنی، کیه؟
بدترین اشتباهی که کردی چی بوده؟
بزرگ‌ترین درسی که از زندگی گرفتی چی بوده؟
تا حالا شده از کاری که کردی پشیمون بشی؟
خجالت‌آورترین خاطره‌ات چیه؟
خودتو با سه کلمه معرفی کن.
بزرگ‌ترین نقطه قوتت چیه؟
بزرگ‌ترین ضعفت چیه؟
از چی بیشتر از همه می‌ترسی؟
بزرگ‌ترین هدفت توی زندگی چیه؟
2817_gخدافظ عزیزم
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Majnun
سلام سلآم
مصی دو حنجره وارد میشود 15cb28_2551
جووون
خب بریم سراغ سوالات:
بین دوستات به کی بیشتر اعتماد داری؟
شهریار
تا حالا پشت سر یکی از دوستات حرف زدی؟
نه‌. با دوستام میشینیم پشت دیگران حرف میزنیم
البته خیلی نادره
اگه مجبور باشی یکی از دوستات رو حذف کنی، کیه؟
من همشونو دوست دارمم
بدترین اشتباهی که کردی چی بوده؟
۱۳ مهر با رفیقم تیارا آشنا شدم
بزرگ‌ترین درسی که از زندگی گرفتی چی بوده
اعتماد نکنم.
تا حالا شده از کاری که کردی پشیمون بشی؟
اووووو خیلیییی
خجالت‌آورترین خاطره‌ات چیه؟
یادم نمیاد حقیقتش. کلا من از این بچه سر به زیر های ساکتم
خودتو با سه کلمه معرفی کن.
-4-+=_ مجنون زرد قناری جیغجیغو (@HIIIS)
بزرگ‌ترین نقطه قوتت چیه؟
اراده اهنیییی
بزرگ‌ترین ضعفت چیه؟
خیلی اعتماد میکنم
از چی بیشتر از همه می‌ترسی؟
پذیرفته نشدن
بزرگ‌ترین هدفت توی زندگی چیه؟
دندون پزشک بشمم
2817_gخدافظ عزیزم
قربونتتت
 
آخرین ویرایش:
  • Haha
واکنش‌ها[ی پسندها]: HIIIS
سلام خوشگلهt-icon12

اگه قرار بود بدترین خاطره زندگیت رو تو قالب یه مرثیه طولانی و طنز بنویسی اسمش چی بود؟

اگه تو یه شب مهتابی، متوجه شدی که توانایی صحبت کردن با اشیا رو داری، اولین نصیحت تندی که به کفشات می‌کردی چی بود؟

اگ هقرار بود یک «امپراتوری بزرگ» بی پایه و اساس بنا کنی، اولین قانون حکومتی‌ات چی بود؟

اگه قرار بود کسل‌ترین صفت تو رو تو قالب یه عنوان بزرگ و شکوهند اعلام کنن، ناراحت میشی؟ مثلا ملکه ی ...؟

چه چیزی در مورد خودت هست که فکر می‌کنی دیگران از اون خوششون نمیاد؟

آخرین باری که واقعا از ته دل حسادت کردی، مربوط به چه اتفاقی بود؟
 
چیزای سخت‌تر مثلا

بهترین کتابی که خوندی چی بوده؟

اگه بخوام برای تولدت کادو بخرم چی بخرم؟

تاریخ دقیق دوستیمونو یادته؟
 
سلام خوشگلهt-icon12
سلااام

اگه قرار بود بدترین خاطره زندگیت رو تو قالب یه مرثیه طولانی و طنز بنویسی اسمش چی بود؟
پشمک

اگه تو یه شب مهتابی، متوجه شدی که توانایی صحبت کردن با اشیا رو داری، اولین نصیحت تندی که به کفشات می‌کردی چی بود؟
رنگشون باید مشکی بشه

اگه قرار بود یک «امپراتوری بزرگ» بی پایه و اساس بنا کنی، اولین قانون حکومتی‌ات چی بود؟
بچه هاتو کوچه بازی نکنن

اگه قرار بود کسل‌ترین صفت تو رو تو قالب یه عنوان بزرگ و شکوهند اعلام کنن، ناراحت میشی؟ مثلا ملکه ی ...؟
نه به من فحش بدن ناراحت نمیشم این که چیزی نیست.

چه چیزی در مورد خودت هست که فکر می‌کنی دیگران از اون خوششون نمیاد؟
اره

آخرین باری که واقعا از ته دل حسادت کردی، مربوط به چه اتفاقی بود؟
نمره+
 
چیزای سخت‌تر مثلا
واهایی

بهترین کتابی که خوندی چی بوده؟
همه کتابا خوبن.

اگه بخوام برای تولدت کادو بخرم چی بخرم؟
هیچی :/

تاریخ دقیق دوستیمونو یادته؟
بلههه چی فک کردی؟
۳۰ خرداد ۱۴۰۳
 
عقب
بالا پایین