|یه خط طوری|

وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
دست تو نیست که در این دنیا آسیب ببینی یا نه،

اما یک جورهایی دست خودت است که از چه کسی آسیب ببینی!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sreanoosh
وقتی احساس من شبیه احساس کسی نیست، مطلقاً هیچ کس نمی تواند بفهمد درونم چه می گذرد؛ این یعنی "تنهایی" !
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sreanoosh
ولی ته تهش یه سوالی هست که روحتو تا ته

میجوه:

"چرا منو نخواست؟"
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sreanoosh
همونی که خودمونو واسش به آب و آتیش میزنیم یه روزی صاف صاف تو چشممون نگاه میکنه میگه مگه من ازت خواستم؟
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sreanoosh
‏آدم هرچی میره جلوتر،

آدمای بیشتری رو دیگه نمیشناسه!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
‏هندزفری رو دو دقیقه تنها بذاری هزار تا گره میخوره دیگه از ما آدما چه انتظاری دارین...
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sreanoosh
‏انقدر گفتین آدمای اضافی زندگيتونو حذف كنين كه بيا هيشكی نموند!!
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sreanoosh
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 0)
هیچ کاربر ثبت نام شده ای این تاپیک را مشاهده نمی کند.
عقب
بالا پایین