Kallinu کاربر حرفه ای کاربر انجمن نوشتهها نوشتهها 5,238 پسندها پسندها 16,833 امتیازها امتیازها 483 سکه 126 1/18/24 #1 انجمن کافه نویسندگان بسمه تعالی اسپم نفرستید متشکر آخرین ویرایش توسط مدیر: 1/18/24
Y Yasmina_Baher کاربر انجمن نوشتهها نوشتهها 44 پسندها پسندها 71 امتیازها امتیازها 18 سکه 0 1/18/24 #2 دراکولا از برام استوکر آخرین ویرایش توسط مدیر: 1/18/24
N Negar .S.H مدیر بازنشسته کاربر انجمن نوشتهها نوشتهها 340 پسندها پسندها 751 امتیازها امتیازها 133 سکه 3 1/17/24 #3 رویازاد آهنین 😍 آخرین ویرایش توسط مدیر: 1/17/24
Mansi مدیر تالار نقد + جادوگر سپید پرسنل مدیریت مدیر رسـمی تالار منتقد منتقد ادبی داور آکادمی نویسنده نوقلـم برتر فصل برتر فصل مدیر رسمی برتر سال پشتکار خوب نوشتهها نوشتهها 725 پسندها پسندها 2,943 امتیازها امتیازها 233 سکه 2,712 یکشنبه ساعت 12:00 #4 قطعا ارباب حلقهها و سیلماریلیون بهترینش بوده اما آخرین مجموعه که دارم میخونم پرسی جکسونه که در نوع خودش خوبه اونم
قطعا ارباب حلقهها و سیلماریلیون بهترینش بوده اما آخرین مجموعه که دارم میخونم پرسی جکسونه که در نوع خودش خوبه اونم
Mansi مدیر تالار نقد + جادوگر سپید پرسنل مدیریت مدیر رسـمی تالار منتقد منتقد ادبی داور آکادمی نویسنده نوقلـم برتر فصل برتر فصل مدیر رسمی برتر سال پشتکار خوب نوشتهها نوشتهها 725 پسندها پسندها 2,943 امتیازها امتیازها 233 سکه 2,712 یکشنبه ساعت 12:01 #5 هری پاتر هم خیلی خاطرهانگیز و نوستالوژیکه برام. بازی تاج و تخت هم واقعا تو یه سبک جدید عالیه حیف که نصفه رها شده.
هری پاتر هم خیلی خاطرهانگیز و نوستالوژیکه برام. بازی تاج و تخت هم واقعا تو یه سبک جدید عالیه حیف که نصفه رها شده.
.YEGANEH. مدیرتالارموسیقی+مترجمآز+مقاله(شایعه)نویس+خوناشام پرسنل مدیریت مدیر برتر فصل ژورنالیست مقامدار آزمایشی برتر فصل مدیر رسمی بررسی مدیریتی از تالار قلم زرین vip پشتکار خوب نوشتهها نوشتهها 1,477 پسندها پسندها 10,088 امتیازها امتیازها 453 سکه 2,207 یکشنبه ساعت 12:06 #6 بخش دی از مک فادن تیمارستان متروک از پبلاکی (زیاد ترسناک نبودن)