دنباله‌دار ¤▪¤ داری یا نداری؟ ¤▪¤

تو بیشتر چیزا بله
استقلال ؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Z A H R A
به نام خودم نه ولی خونه که توش زندگی کنیم اره 🤣
قصه ی پر غصه ؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Z A H R A
دارم
گفته ای که تو دلت مونده باشه
 
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 72)
عقب
بالا پایین