دنباله‌دار ¤▪¤ داری یا نداری؟ ¤▪¤

  • دارم.
  • چای شیرین
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Z A H R A
ندارم
دوست صمیمی ؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: FOROZESH
هوم طبیعتا تو همه ی انسانا هست پس دارم

نقاشی که خودت کشیده باشی و دوسش داشته باشی ؟
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: FOROZESH
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 73)
عقب
بالا پایین