چون خانم روابط عمومی (مامانت) کمی خساست به خرج دادندبا تشکر از مدیرای عزیز که قابل دونستن و بنده داوطلب دو مقام شدم.
فقط چرا یدونه مدال گرفتم؟!![]()

من شنیدم دست و دل بازی از ویژگی های بارزچون خانم روابط عمومی (مامانت) کمی خساست به خرج دادند
توی سریهای قبل هم به همین صورت بوده برای برترین کاربران.
ترسید بهش برسم برای همین

من اعتراض دارم خانم روابط عمومی عزیز(مامانم)چون خانم روابط عمومی (مامانت) کمی خساست به خرج دادند
توی سریهای قبل هم به همین صورت بوده برای برترین کاربران.

پس برای برقراری عدالت باید یه مدال جدا برای اونایی که چند مقام میارن ساخته بشه.سریهای قبل به بعضی از کاربران برای برترین شدن توی چند گروه کاربری فقط یه مدال داده شد. برای همین با مشورت مدیر اجرایی تصمیم گرفته شد که این فصل هم به همین صورت باشه.

مدال برترترترینپس برای برقراری عدالت باید یه مدال جدا برای اونایی که چند مقام میارن ساخته بشه.![]()

ارزشمندیمدال برترترترین![]()
