برترین مقام‌دار برترین مقام‌داران [فصل بهار] ۱۴۰۵

  • نکته: این موضوع در لیست ویژه آمارگیر قرار دارد.
  • #21
با تشکر از مدیرای عزیز که قابل دونستن و بنده داوطلب دو مقام شدم.Browo


فقط چرا یدونه مدال گرفتم؟!smilies
 
با تشکر از مدیرای عزیز که قابل دونستن و بنده داوطلب دو مقام شدم.Browo


فقط چرا یدونه مدال گرفتم؟!smilies
چون خانم روابط عمومی (مامانت) کمی خساست به خرج دادند Book
توی سری‌های قبل هم به همین صورت بوده برای برترین کاربران.
 
چون خانم روابط عمومی (مامانت) کمی خساست به خرج دادند Book
توی سری‌های قبل هم به همین صورت بوده برای برترین کاربران.
من اعتراض دارم خانم روابط عمومی عزیز(مامانم) (s549)_
 
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Asemoon
سری‌های قبل به بعضی از کاربران برای برترین شدن توی چند گروه کاربری فقط یه مدال داده شد. برای همین با مشورت مدیر اجرایی تصمیم گرفته شد که این فصل هم به همین صورت باشه.
 
سری‌های قبل به بعضی از کاربران برای برترین شدن توی چند گروه کاربری فقط یه مدال داده شد. برای همین با مشورت مدیر اجرایی تصمیم گرفته شد که این فصل هم به همین صورت باشه.
پس برای برقراری عدالت باید یه مدال جدا برای اونایی که چند مقام میارن ساخته بشه. smilies
 
  • fire
واکنش‌ها[ی پسندها]: Asemoon
  • Love
واکنش‌ها[ی پسندها]: Asemoon
عقب
بالا پایین