چالش "کیف من"

سلام و درود
به پیشنهاد دوستان این تایپک رو با لحنی ادبی برگزار میکنیم

اما این برای منی که ادبیات 15 گرفتم و زبان و عربی 20 کمی دشوار است
امیدوارم ایزد منان مرا یاری دهد تا ابرو بر باد ندهم

بگذریم دوستان
چالشی نو داریم به نام چالش کیف من
بگذارید اول کمی ان را برایتان شرح دهم(به دلیل ضعف ادبی با لحنی عامیانه توضیحات خواهیم داشت)

خوشگلااا چالش اینجوریه که وسایلی که همیشه تو کیفاتونه رو تو اینجا میگید چی هستن
تگتونم میکنم و دعوتتونم میکنم شما هم بقیه رو تگ و دعوت کنید :_:


خب امیدوارم لذت ببرید تا فردوسی به خوابم نیامده است با تگ کردن اندکی از دوستان شما را به خداوند میسپارم
@جانانجانان عضو تأیید شده است.
@نازلـینازلـی عضو تأیید شده است.
@Alin628
@mahdiyeh_81
@ماه تی تیماه تی تی عضو تأیید شده است.

باتشکر از مدیریت محترمه برای ایده بسی خوبشان-53-
@نازلـینازلـی عضو تأیید شده است.

 
آخرین ویرایش:
آخرین ویرایش:
پول نقد و گاهی کارت بانکی
کش مو+گیره مو
دستمال
شکلات+پوست شکلات-4---
( زباله هارو بیرون رها نکنیم7AA3E9E4CC)
@yasaman.Bahadory
@آســرِه¡
 
قرص ماشین گرفتگی
یه بسته دستمال کاغذی
گوشی
کارت
گیره شال
 
ففط گوشی 🙌😎
 
هیچی والا
من کلا چیزی نمیذارم تو کیفم.
حتی چیزی هم دستم باشه و کیف داشته باشم مثل اسکل‌ها می‌گیرم دستم!
کیف فقط برای من اون جنبه‌ی باکلاسیش رو داره:/.
سلام و درود
به پیشنهاد دوستان این تایپک رو با لحنی ادبی برگزار میکنیم

اما این برای منی که ادبیات 15 گرفتم و زبان و عربی 20 کمی دشوار است
امیدوارم ایزد منان مرا یاری دهد تا ابرو بر باد ندهم

بگذریم دوستان
چالشی نو داریم به نام چالش کیف من
بگذارید اول کمی ان را برایتان شرح دهم(به دلیل ضعف ادبی با لحنی عامیانه توضیحات خواهیم داشت)

خوشگلااا چالش اینجوریه که وسایلی که همیشه تو کیفاتونه رو تو اینجا میگید چی هستن
تگتونم میکنم و دعوتتونم میکنم شما هم بقیه رو تگ و دعوت کنید :_:


خب امیدوارم لذ*ت ببرید تا فردوسی به خوابم نیامده است با تگ کردن اندکی از دوستان شما را به خداوند میسپارم
@جانانجانان عضو تأیید شده است.
@نازلـینازلـی عضو تأیید شده است.
@Alin628
@mahdiyeh_81
@ماه تی تیماه تی تی عضو تأیید شده است.

باتشکر از مدیریت محترمه برای ایده بسی خوبشان-53-
@نازلـینازلـی عضو تأیید شده است.

 
شارژر
گوشی
کارت بانکی
ادکلن
بالم لب-2-35-
صد آفتاب
 
گوشی
آینه
دستمال کاغذی
خودکار
تقویم جیبی
کارت بانکی
چندتا شکلات
رژ و کرم آبرسان

@رهگذر
تو چی؟"}__-2
 
من معمولا بیرون که میرم کیف برنمی‌دارم مگه اینکه خرید داشته باشم که نخوام پلاستیک بگیرم
معمولا تو جیبام میزارم
گوشی
عینکم
چاقوی جیبی
کاتر
کیف من کارت و کارت اعتباری

@گیلـهـ وا
@سمانهسمانه عضو تأیید شده است.
@malihemalihe عضو تأیید شده است.
@.Ania.
@آسِمان؛
@ZiziZizi عضو تأیید شده است.
@Tifani
@M I R A S
@آیکان
@چَڪاوڪِ سِـپید؛
@یاسمن بهادرییاسمن بهادری عضو تأیید شده است.
@هویار
@تاجِرِ غَمتاجِرِ غَم عضو تأیید شده است.
@پناه.
@رویاrnk
@_MmD_
@Saya
@یالان"
@[ANIL]
 
آخرین ویرایش:
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 3)
عقب
بالا پایین