آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: پناه.
تو کافر دل نمی‌بندی نقاب زلف و می‌ترسم
که محرابم بگرداند خم آن دل‌سِتان ابرو
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند
مشکلی دارم، زِ دانشمندِ مجلس بازپرس
توبه‌فرمایان، چرا خود توبه کم‌تر می‌کنند؟
 
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس
کجاست دیر مغان و ش. راب ناب کجا
 
کی این تاپیک رو خونده (کل خوانندگان: 75)
عقب
بالا پایین