دلم گرفته خدایا، تماس میگیری؟
سراغی از دلِ این ناشناس میگیری؟
دلم گرفته خدایا، مراقبم هستی؟
ز جور و ظلم زمانه تقاص میگیری؟
دلم گرفته خدایا، ڪمی ڪنارم باش
بغل بگیر و ببوسم، بِسان یک ڪودڪ
شبیه بغض شدم، بغض صدهزار غریب
و یا شبیه گلی در حصار یک پیچڪ.
شبیه ڪودک غمگین و بغضآلودم
در انتظار تلنگر برای باریدن
در انتظار نوازش، در انتظار ڪَسی
در انتظار دهانی برای خندیدن...!
دلم گرفته خدایا، بیا رفیقم باش
ز هر دری، سخنی، چای با ڪمی لبخند
تو باش، خوبم و آرام و بیخیالِ جهان
تو باش، غصه و غمهای شهر میمیرند
نرگس صرافیان